38 günlük bebeğim var her emme sonrası hepsını kusuyor doktora götürdüm birşeyi yok dendi ama hep kusuyor sonra uyuyup kalkınca yarım saat olmadan tekrar meme istiyor ve sureklı ağlıyor bu kadar kusmazdı bu ara hep yedigi dışarıda nolur akıl verin bende mi hata emzirme de sonrasında