Ceyo0666 Kusdmr bizde 3 ay 16 günlüğüz uyuşukluk yokmu nasul acı hissediyorsunuz ağır bisey felan mı kaldirdinjz
Yigitkomuz_ Kusdmr cnm gec iyilesrmis korkma 11 aylık olduk benmde yeni geçti hatta 3 hafta sonra 1 yaşına giricek bebeğim özellikle sağ tarafımda acı oluyodu çok az oluyo artık geçti diyeblrm normal yani korkma