Azerikizi yaaa maşallah ❤️ Hiç bişey olmaz canım korkma benim kızım şu an 5 aylık aynı şekilde uyuyor hem sırt üstü uyuyunca sürekli irkiliyordu böyle daha rahat 😊 gündüzleri dene bakalım istediği gibi başını hareket ettiriyormuş zaten 😊 gece de uyusun misss gibi uyur ama sakın yastık koyma direkt yatağına yatır ki ağzı burnu gömülmesin ❤️