Üç gündür meme ucuna yakın yerde içten fasulyeden büyük şişkinlik vardı bugün doktora gittim süt düğümlenmesi olabilir dedi ultrason günü verdi var mı başına gelen çözüm önerisi olan. Bebeğim 8 aylık diş döneminde olduğu için sürekli emmiyor bir iki dk emip çekiyor sağıyorum ama farklı biz çözüm önerisi yada yaşayan oldu mu