GmzSnn [bilinmeyen] ay napim mamacıLarLa kawga etmeyim diye sütü mü keseyim 😂😂 hayır ben mamaya kötüde demiyorm sadece biraz yıpratıcı emzirmek 🤭
Sericandal adm prima, philips, philips, unibaby, biooil, philips, philips, kraft benim kullandigim kiwi egg, lansinoh, lansinoh, prima, ben nivea kulaniyorum ,kulanmiyorum, kulanmiyorum, nivea kulaniyorum, yine nivea, kulanmiyorum, kulanmiyorum, lc, ebebek
sevcan adm çatlak kremi babe kesınlıkle çok çok iyi listeye koymalısınz. bebek arabasıda joie ürünleride cok kullanıslı ve guzel
Gulsah4141 adm bebek arabasına beneto eklenmeli emzik olarak bibi kullanıyor kızım ondan başka emzik tutmaz memnunuz göğüs pedi bebedor kullanmıştım memnundum bunlarda eklenmeli
NurayEmre Sevgili Happy Kids, Bir üründe en iyi markayı tespit etmek için sırasıyla tüm markalar kullanılıp öyle karar verilmelidir. Bu şekilde yapılan bir testte anneler en iyisini değil de memnun kaldıkları ürünü işaretleyeceklerdir. Memnuniyet kişiseldir ve yanıltıcı olabilir. Güzel bi düşünce olmuş ama benim önerim bu şekilde değil de anket olarak öne sürseniz keşke bunu.. O zaman annelere ve anne adaylarına daha sağlıklı bilgiler ulaşmış olur diye düşünüyorum.
Htcmnv adm 1 goon 2 avent 3 avent 4 etimatik kullanıyorum 5 kullanmadım 6 ameda 7 omron kullanıyorum aldığıma pişmanım wee baby güzel 8 Pierre cardin 9 kullanmadım 10 kullanmadım 11 unibaby yenidoğan 12 sudocrem 13 otribebe 14 kullanmadım 15 mustela 16 kullanmadım 17 solomom 18 kullanmadım 19 lcw 20 ebebek 21 sma
tuc10 adm seçeneklere “hiçbiri” şıkkını da eklerseniz kullanmadığımız bir ürünü işaretlemek zorunda kalmamış oluruz hem yanıltıcı olmaz