TutkuDoga Ben sizinle aynı fikirde değilim. Bana ihtiyacı olması demek işeyemeyecek halde siyam gibi gezmek değil. Her anlamda bilincli ve yeterli bir anne olduğumu biliyorum. Annenin iyi olması bebeğin huzurlu olması demek. Sıcak pişiremeğim,pişirdiğimden bir tabak sıcak yiyemediğim yemek beni mutsuz eder. Herkes kendi evladının annesi. Saygı duyuyorum. Sevgiler