Deletedmom58 Merhaba kızlar.. 41 günlük bebeğimin sabahtan beri bir gaz sancısı var sab simplex denedim daha öncesinde işe yaramamıştı başka önerebileceğiniz etkili rahatlatabilecek gaz damlaları varmı ?
Ekomca Deletedmom58 merhaba canım happmomdan biliyorum seni 🤭 benmkide 34 günlk sabahtan bu yana gaz sancısı var. Biogai ile zinco beraber kullanıyorm ama bi işe yaramıyor🤷♀️ bırakmayada korkuyorum daha beter olur diye. Güya kızlarda olmaz derlerdi gaz sancısı🙄
Babygirly Deletedmom58 canım bende hepsini denedim ama en etkili gelen colinox diye damla var o oldu tamamen geçmedi ama baya rahatladık günün 10 saati sancı çekiyordu misal 2 saate düştü diyebilirim sana 😞😞
Deletedmom58 Ekomca sabahtan beri akla karayı seçtim diyebilirim,sıcak havlumu koymadım,acı elma yağıyla masajmı yapmadım🤦🏼♀️Bende sab simplex kullanıyordum bir gram etki etmedi bakalım ne yapacağız biraz rahatladı gibi kucağımda uyuyor şuan ama bakalım
Deletedmom58 Babygirly ah biz bu gaz sancılarından ne yapacağız onu öyle görünce ben şu gaz sancısını çekeyim yeterki onunki geçsin diyorum,teşekkür ederim canım önerin için☺️
Ekomca Deletedmom58 bende bugün aynısını çektim masaj yaptım onu bunu yaptım yok🤷♀️ tek bildiğim her bebekte her damla farklı sonuçlar verdiği.
Gokceperi Deletedmom58 doktora sormadan kullansam olurmu 13 gunluk bebeğim 2 gundur geceleri ayaktayız gaz sancısından cok aglıo :(
Emirimm Melikeyigitemre bu şurubu nasıl kullandınız ben aldım ama ne kadar verip günde kaç kere vermem gerek bilemiyorum bebeğim 50 günlük
Deletedmom58 [bilinmeyen] sab bende de var fakat tek başına etki etmedi sanırım nursey ide bir deneyeyim,teşekkür ederim☺️