Deletedmom200 ben ramazandan once baslamstm meme istedikce eline biseyler verdim surekli hic agzini bos birakmadim cerez kayisi corbalar meyveler ufak tefek atistirabilecegi seyler yeri ekmek verdim eline cok guzelde kilo almisti. Tabi araya ramazan girince haliyle biz yemeyince oda yemedi meme vermek zorunda kaldim. Zayifladi. Baktim olcak gibi degil yine yemiyor ramazan ciktigindan beri bir tabak corba icmedi. Sadece zeytin cay su salatalik bide beni emiyordu. Cok bunaldim beni cok yoruyo uzerimde tepiniyo emerken icim disima cikiyo artik. Bugun artik basladim yine ucuna bant yapistirdim aciyo uf oldu dedim. Hic vermedim cok guzel yemek yedi. Aklina bile gelmedi meme karni tok olunca istemiyor zaten normalde. Boyle boyle unutuyor gunduz emmeyi gecede cok aglarsa vericem bir kere boyle devam edicek artik bakalm. Insallah yavas yavas kendisi birakir. Sizde boyle baslayin bence..