Gamzem12_y Anlam veremeyen arkadaşların muhtemelen kızları var. Evet ilgisi olmayan biri için ne alaka 10. Ay olsa ne olacak diye düşünülebilir bir konu gibi, çok normal. Ama sizi çok iyi anlıyorum. Biz 2,5 aylık yaptırmamıza rağmen keşke 40 ı içinde yaptırsaydık diye düşündük. Bizim 3 günde iyileşti. Daha küçükler, daha da çabuk. Ve çocuk ne kadar az hareketli iken yapılsa o kadar iyi. Ayrıca 3-4. Aydan sonra genel anestezi, 3-4. Aya kadar lokal yapılıyormuş. (Çocugun durumuna göre demişti dr) Yani devlet hastanesinde muhtemelen işin psikolojik boyutundan ziyade işlemin olup bitmesi önemsenen. Prosedürlerini bilemiyorum ama, naçizane tavsiyem bir şekilde, belki daha uygun bir özel hastanede sünnetini yaptırmanız. Çocuğunuzun hızlı ve rahat iyileşmesi açısından. Olmuyorsa da zorlamayın, çanınızı sıkmayın. Vardır her şerde bir hayır sonuçta. 10 ay da büyük değil, muhtemelen yine kolay iyileşecektir. Şimdiden geçmiş olsun.