Ikrasu__ Fatma9438 🤦🏼 Ben dort gun sonra takmaya basladım .. hemde sezeryanlı dogum yaptım doktorum takabılırsjn demıstı suan gobek kılo sıfır👊🏻☺️☺️
Fatma9438 Ikrasu__ ne güzel ya ben kullanmadım unuttum dikişlerin acısıyla şimdi pişmanım :( ya spora gidicem ya korse ama 3 ay sonra korse ne derece etki eder bilmiyorum
Ikrasu__ Fatma9438 kullan sen hatta su terleten korseler var ondan al ben normal kullandım o terleten. Korseler suandada ıse yarar iş güç yaparken terleyerek atarsın bırazda dıkkat edersın bol su ıcersın bısıcık kalmaz🥰
Derin17 Fatma9438 https://instagram.com/embakorse?igshid=1450ymjitlmd1 burdan almıştım çok sıktığı için tok da tutuyor 😂