Bsecill Seliminannesiii siz neye karar verdiniz acaba? ben 0+ isyordum grup olarak ama bulamadım yani olanlar aşırı pahalı 😞
Seliminannesiii Bsecill maxi cosi tobi ye karar verdim 360 derece dönmüyor ama yüksek bi koltuk bebek dışarıyı seyredebiliyor ve tabi adac testinden gecmis 😊 benimki 7 aylik zaten 8 kilo falan o yuzden 9-18 kg uygum bizim icin. Sizin bebiş kac aylik
Bsecill Seliminannesiii benimki 4,5 aylık daha küçük yaz geldi uzun yola çıkarız puset güvenli gelmiyor bana bi an önce oto koltuk almak istiyorum
busramerve Seliminannesiii kraft 0-36 kg olandan aldık biz bayağı endişeliydim ama çok memnun kaldım çok rahat ediyor oğlum
ilaysmom Seliminannesiii bende merak ediyorum zam gelmeden önce almak istiyorum aynı özelliklerde olan bulursanızburdan paylaşırmısınız
Seliminannesiii ilaysmom valla bulamadim 😂 360 derece dönmüyor ama maxi cosi tobi ye karar verdim bakin isterseniz
Bsecill Seliminannesiii daha 6,5 kilo 🥺 bide kilodan ziyade boy önemliymiş 76 cm olması gerekiyor 9-18lerde bizimkinin boyu daha 64 yafa 66 cm ayda 2-3 cm ancak uZuyor 😂 recaro alıcam sanırım ben 0-18 olandan
ftmftm Seliminannesiii istediğin özellklerle uygun bişi bulman azıcık zor gibi canm😀bizde besafe var oldukça memnunz