3 buçuk aylık bebeğim var sezaryen doğum oldu. Geçen gün unutup halıyı düzeltmek için kanepeyi ucundan kaldırdım ve 2 gündür karnımda çıban var gibi acıyor sol tarafım evin içinde bazen tutarak geziyorum başına böyle bir şey gelen varmı doktora gitmeliyim acaba yoksa geçer mi?