Zezgit Aselhafsam biz 12 ay olduk çocuk kaka yaparken kan ter içinde kalıyo yırtınıyo artık eğer bi sıkıntı varsa üstüne artmasın diye korludan gidiyorum yoksa dayanamam nasıl olacak
2cocukluanne222 Zezgit biz mide için gittik hortum artırdık sindirim calisiyodu ama baya zor calisiyodu kabizdi
katmerliana Zezgit çok zor canım Allah yardımcınız olsun bizde aynı durumdayız bizde 1 aylıktan beri o yüzden çok iyi anlıyorum seni
Zezgit katmerliana ya çocuk çırpınıyo elinin içinde hiçbişey yapamıyosun çok kötü oluyorum geriliyorum elim ayağım kasılıyo
2cocukluanne222 Zezgit uyutup attılar bende çok korkmuştum ama çocuklar uyutuluyo ve 10 dakika bile sürmedi sonrada hemen uyandi 15 dakka içinde
Aselhafsam Zezgit en iyisini yapıyorsun şu virüs işi olmasa ben çoktan gitmiştim ç ok küçük kıyamıyorum
Zezgit 2cocukluanne222 ayy kıyamam yaa ay inşallah gerek kalmaz ona yapamam çok ağlarımm ben düşüncesi bile çok zor
2cocukluanne222 Zezgit aslında korkacak hiç bise yok cnm banada derlerdi yasanana kadar çok zor geldi ağladım falan ama aslında basit biseymisti