Eelif24 Kizlar saclarim normalde iyah ama iclarindada siyah boya var saclarimi once orayel ile acip daha sonra kizila boyamam gerekir degilmi birde resimdeki gbi bi renk istyorum koyu kizil boyle marka ve renk onerirmisinz https://hizliresim.com/ktQzRf
Ldy Eelif24 çok akıyor belli süre sonra rengi soluyor ben sürekli bakım yaptırırım diyorsanız boyatın yoksa tavsiye etmem
Aslihan03- Eelif24 yaklaşık 4 senedir kızıl kullanıyorum . Normal boyalar kızıl da çok aktığı için mimoza marka tüp boya kullanıyorum 5.66 kodu şarap kızılı .
Birkoalaanasi Şarap rengi diye geçiyor diye biliyorum. Tek renk ile bu olmaz, karışım yapmak lazım sanıyorum 🤸🏻♀️