Dün karın, kasık ve bel ağrısı şikayetlerim vardı idrar yaparken çok ağrım oluyordu. Bugün hastaneye gittim hem idrar yolu enfeksiyonu hem vajinal enfeksiyonun varmış. Bir torba ilaç yazmış, iki ilaçta emzirirken kullanmanın sakıncalı olduğu yazıyor. Doktor birşey olmaz demişti. Bebeğimi sadece emziriyorum ne yapmam lazım. Fitilde 24 saat emzirmeyi yazıyor