Ben 6 aylıkken işe başladım o zaman kullanmıştım çok emziremediğim için sütüm gitmesin diye ilk zamanlar direkt 20 damlaya 3 kere içiyordum Hemen ardından da bol su içiyordum şimdi de pandemi dönemi diye ara ara kullanıyorum zaten etkisini birkaç saat içinde gösteriyor yani en azından bende öyle olmuştu kısaca memnunum