Ymncn benim gebelik şekerim vardı, tüm hamilelik diyetle geçti. Doktorumun söylediği şey gebelik şekeri yek başına sezaryen endikasyonu değildir. Normal yapabilirsin. Ki doğumum normal başladı. 14 saat sancı çektim. Kızım sıkılmış aşağı inemedi, doğum uzayacaktı. Ben de daha fazla dayanamadığım için 7 cm açıklıkla sezaryene girdim.