Nurbeyaz maşallah kızınıza 🧿 ellerini keşfetme zamanı bu aylarda genellikle oluyor benim kızımda o dönemde parmak emiyordu. Çok tatlı gözüküyorlar ama beni öyle korkutmuşlardı ki parmağı incelecek, alışkanlık kalacak diye 🙈 şimdi 7 aylık unuttu arada al kızım parmağını em uyu diyorum ememiyor 😂