Bravewomen Kizlar bende korse arayisindayim bu korseyi buldum yorumlari da guzel hic olumsuz yorum yok sanirim alacagim https://ty.gl/crlzkrnvv
Cansu4 asafoglum olmazsın canım zaten doktorlarda genelde kırkından sonra korse kullanımını tavsiye ediyor rahim sarkması olmaması için. Dikişlerin neden hala sızlıyor çoktan iyileşmiş olması lazımdı
asafoglum Cansu4 Bilmiyorumki yapıştırma ondan mı acaba çok şükür mikrop falan yok ama sızlıyor arada.Geçer inşallah
Cansu4 asafoglum benimde yapıştırma ama tamamen iyileşti hiç sızlama olmadı ağır bişey kaldırmamaya dikkat et canım