Gizemabc Kizim 15 gun sonra tam 6 aylik olacak, tecrubeli annelerin deneyimlerinden faydalanmak istiyorum. Mesela; tabak, canak ne alayim? Ya da baslangic asamasinda ne sirayla, neler vereyim? Neler yapayim, neler yapmayayim?
Deletedmom201 Gizemabc ben oioinin vakumlu tabağını önlüğünü kaşığını aldım. Tabağını ve önlüğünü öneririm. Ama kaşığı çok kalındı. Bir de tam giyilebilen önlüklerden almakta yarar var. Wasabi pişirici çok memnun kaldım ama olmamada olurdu. Ek gıda ürünlerini makarnavitmadan aldım. Yoğurtla tada sebzeyle başlayın. Yemeği tanımasına izin verin. Bırakın kendi yesin oynasın tanısın yemeği