Bugün sağlık ocağında 4ay aşımızı olmaya gittik hemşire bıngıldağının erken kapandığını çocuk doktoruna gittiğimde sormamı söyledi.salgından dolayı çocuk doktorumuza hiç gitmedim sadece aşılar için sağlık ocağına git gel yaptım 3aydır.internetten araştırdım biraz aşırı moralim bozuldu başına gelen varsa beni bi aydınlatabilir mi bu konuda lütfen