Bebeğim 2 buçuk aylık ve 2 hafta öncesinde kusması neredeyse günde 1 kere oluyordu. Şimdi gene çok kusmaya başladı ve kaynanam acaba hamilemisin dedi. Neden dedim sütün hamile olduğunda değişir çocuğu omu kusturuyor acaba dedi 😔 sizde böyle birşey yaşayan varmı?