Arkadaslar bizim 2.kez basimiza geldi ilk gecirdigimizen beri inanin islak mendille hic altini silmedim her altigini actigimda kaka yapmasa bile goturup yikadim kakasini yapar yapmaz gidip yikadim hic bekletmedim ama neden tekrarladi tekrarlamamasi ne yapabilirim bebegim enfeksiyondan hergun kusuyor dayanamiyorum oyle gorunce siz nasil kurtuldunuz bu hastaliktan lütfen yardimci olurmusunuz