Merhaba arkadaşlar kızım 5 ay 7 günlük geçen hafta tadımlara başladık 🤗 3 gün kuralıyla havuç patates kabak şeklinde ilerledim bugünde yogurda başladım bundan sonra elma muz vererek devam etmeyi düşünüyorum 😊 kabak dışında verdiğim her şeyi severek yedi 🙊
Sizler neler verdiniz sevdi mi bebişler 🙂 bu genel şeyler dışında neler tattırabilirim 😊 birbirimize yardımcı olalım akla takılan şeyleri konuşalım bu postta 🤗