Kizlar calpol verdim ağrısı olmasın diye acaba çok sıkıntı yapar mı bugün ateş konusunda falan yoksa çok çabuk atlatan bebeklerde var mı bu dönemi 😏 bide 15 gün önce 4750 gramdı. Bugün tarttılar 5000 gram. Sizce az mı almış ? Mama takviyesi de yapıyoruz yani anne sütünden çok mama yiyor. Sizce daha çok kilo alması gerekmiyor muydu ? Kilo meraklısı değilim ama gerilemesinden veya yavaşlamasından korkuyorum