espalp yaklaşımınıza saygı duyuyorum bunu da düşündüm ama açıkcası blw daha kolay geldi bana, sizden de aynı ifadeleri beklerdim 😊 herkesin kendi bebeği kendi tercihi. 21 gündür tadımlara blw ile devam ediyorum. Hiçbir sorun yaşamadım çok şükür. Zaman zaman elimle verdiğim de oluyor ama istemiyorsa asla ısrar etmiyorum. Genel anlamda kendi çabasıyla ve bizimle aynı sofrada yemek onu mutlu ediyor. Aktivite gözüyle bakıyoruz. Ve fıtrat olarak da bebeğin yönlenmesinin bu yönde olduğu görüşündeyim. Neden ağzına biri bir şeyler tıkıştırsın ki.