Kızlar selam,
yirmilik dişim bu aralar ağrımaya başladı , hem de gömülü çıkamıyor ameliyatlık yani , kontrolde doktorum Demişti alınması gerekli diye , malum koronadan kıpırdayamadım bir de rahatsız etmiyordu o zaman . Şimdi gitmek istiyorum çünkü boğazıma kadar ağrıtıyor ama bir yandan bebeğimi düşünüyorum , emen bir bebek ,meme düşkünü , genelde operasyondan sonra bir müddet emzirilmiyormus🤷🏻♀️ Sizlerden yaşayan oldu mu ? Nasıl yaptınız ?