Eliffmomm canım aynısı bizdede olmuştu pişik sandım bepantol kullandım fayda etmedi pişik degilmis mantar oluşmuş olabiliyormus çocuklarda mantazol krem var ondan aldık bi gece kayinvalidem sürdü baktım sabaha hiç bir şey kalmamış bembeyaz olmuştu pişik değil yani ben krem bitene kadar kullandım krem bitti gecmedi poposu haftalarca boşuna acı çekmiş yavrum