KumsaaL Elisa3545 Bebekten bebeğe değişebilir bizde yapmamıştı ama ben aşıya gitmeden önce calpol vermiştim ve 4 saat sonra tekrardan vermiştim belki onunda etkisi olmuş olabilir
Thesra Elisa3545 Yapma ihtimali var takipte kalınması gerekiyor.Huzursuzluk uyku hali de yapabilir aklınızda bulunsun
Asafsemra Elisa3545 canım bizede yapar dedi doktor canlı aşı bu dedi ama yapmadı cok sasırırk cunku dıger asılae hep bıze ates yaptı cok korkuyodum agır gecıyodu bızımki ama aeastırdımki enfeksıyon olunca vucutta ates olurmus demekki biz duzeldık demiştim canım
Boncukk Elisa3545 oğlumda 6. Aya kadar hiç bir aşı sıkıntı yapmamıştı ama 6 ay alışı ateş yaptı. 2 gün zıbınla uyuttuk, ateşini kontrol edin mutlaka. Calpol verin, başı ve koltuk altını yıkadık biz sürekli