Merhaba kızlar 3 ay 8 günlük oğlum var doğduğundan beri hiç emzik emmedi çalışan Bi anneyim izinlerim bitmek üzere izin alıcam yine ama bırakamıyorum kimseye 3 4saatlik işim olsa ben gelene kadar aç kalıcak çocuk kaşık biberon dan emermi yada benim gibi olan varmı nasıl alıştırabilirim