2 tane parlaklık var demişlerdi doğumdan sonra 4.ayin ilk haftası kontrol önerilir demişti doktor..şimdi 4 aylik olduk ama ben hastaneye götürmek istemiyorum, böyle bi durumda olan var mı acaba sizce götürmelimiyim önemli birşey mi?ki sonucumuz temizdi doktorumuzda sadece parlaklık sıkıntı yok normal demişti ..