Sblsrgnsn omeralismom cihanpolde devrim beye gidiyorum gayet memnunum ilgili guleryuzlu bi doktor tavsiye ederim
Sblsrgnsn omeralismom aa gercekten mi benim cevremde giden herkes cok memnun bizde oyle tabi olabilir bi arkadasim mardin parkta bi doktora gidiyor o da ondan cok memnun ama adini hatirlamiyorum istersen sorup öğreneyim
Sblsrgnsn Sblsrgnsn seyhmuz yavuzmus canim onlarin gittigi doktor ben bilmiyorum ama onlar baya memnun
Momskubi Mardindeki bütün çocuk doktorlarını gezmiş biri olarak bilgisini ve ilgisine güvendiğim tek doktor Mardinparkta serdar bey diğerleri daha ilaç adı bile bilmeyen doktor diye oturan kişilar sadece