Oğlum 4 ay 7 günlük. Doğduğu gunden beri gayet sakin ve uyku saatleri bellidir hiç bir zaman şaşmaz. Dün doğdugundan beri ilk defa akşam 10 da uyudu sürekli ellerini isirircasina ağzna sokuyor ağlıyor bağırıyor, uyutuyorum devamlı ağlayarak uyanıyor hiç yapmadığı şeyler normalde.. emmek istemiyor etrafina bakıyor çok az ama sık emiyor normalde iki saate bir emerdi şimdi devamlı çünkü bir kere de karnını doyurmuyor.. 4 ay atağı denen şey bu mu? Beni daha neler bekliyor? Yoksa dişten mi kaynaklaniyor bı türlü anlayamadım 🤷