NilMeryem Kizlar Kizim 1Yasima Girmek uzere Hangi Marks Aldinoz sizlet Bana Bir Fikir Verin ya Adidas Çok pahal i viccomu
KumsaaL NilMeryem Geçen hafta vicco aldık canım şimdilik memnunuz bakalım 11 aylık kızım 20 numara aldık
NilMeryem KumsaaL Nerden Hangi mağazadan aldım canım 100 iyiymiş fiyatı bende akşam benim baktiklarim 170 Tl ama ben birde beyaz renk ariyorum
KumsaaL NilMeryem Beyazıda vardı Kargo gönderimi yaparlar mı acaba bilmiyorum gitmem olursa sorabilirim ama beyazı benim aldığımdan biraz farklıydı ona 110 TL dedi
Henza NilMeryem bız 2. Ayından berı adıdas gıydırıyoeuz baska huc bır marka kullanmadık tavsıye ederım kesınlıkle 🌸
Deletedmom388 Henza https://www.google.com/search?q=adidas+ilk+ad%C4%B1m&rlz=1CDGOYI_enTR783TR783&hl=tr&prmd=sinv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjxnZLPneDpAhXJOcAKHUMOBZUQ_AUoAnoECA4QAg&biw=414&bih=622&dpr=3#imgrc=ZUrFF9zf7zSStM Kullandığın bu model mi canım ya? Ben de alıcam da Adidas öneriyor herkes memnun.
Henza Deletedmom388 ılk kullandıgımız kırmızıydı kucuk almısız hemen kuculdu cok gıyemedı 😂 ama stan smıth daha guzel duruyo bu da cok guzel bence 🥰 @Deletedmom56 almıstı bundan memnundu cok 🌺
nazanay NilMeryem Daha uygun fiyatli istiyorsaniz Vicco var. Ben yegenime almistim, cok memnunduk. Simdi de kizima sandaletlerinden alacagim. Doktorlarin da onerdigi gibi ortopedik degil, anatomik ayakkabilar uretiyorlar.
Deletedmom388 Henza Çok teşekkür ederimm ben de alıcam kullananlardan yorum almak her zaman daha iyi oluyor😊🌸