RundownMom günde üç bardak içerim şu ana kadar ona bağlı uyumamazlık yapmadı. Hatta bir gün hiç içmedim gözlemlemek için. Gazdan ağlıyormuş uyumuyormuş. Yalnız filtre kahve içmiştim bir kere, o biraz etkiledi onun kafein oranı çok yüksekmiş birdaha da içmedim aslında genelde filtre kahve demleyip tüketirim ama uyumayınca kestim 😁🤷🏻♀️