Merhaba anneler,
Bebeğim yaklaşık 2-3 gündür gündüz uyumuyor uyusa bile hemen uyanıyor. Alışık olduğum bi durum değil öğlen yatırırdım 3-4 saat kesintisiz uyurdu fakat sebebini çözemedim çünkü ağlamıyorda sadece uyumak istemiyor. Sabahtan akşama kadar ayakta kalması küçük olmasından dolayı çok fazla uzun bi süre çünkü 😢 var mı bu durumu yaşayan?