Oslemm 6 aylık olduk anneler bununla birlikte 2 gün önce aşımızı olduk ve 2 gündür bi huzursuzluk aldı başını gidiyor önce aşı dedim ama her uykudan uyanmasında ağlıyor ki normalde çok sakin bi bebekti uyurken de zorlanmaya başladık bununla birlikte anlam veremedim bu arada uyanıkken çok keyifli iştahı da yerinde 🤗 bayağa anlattım yardımcı olabilecek yani fikir verebilecek annemiz var mı acaba 😊
Oslemm habibe_omerasaf 2 tane altta var canım üstte belirti YÖK ama beyazlık sertlik anlamadım valla canım