AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bekeb kesinlikle evy baby derim. Beyaz paket. Harika bir bez harika. Cildini de kuru tutuyor emicilikde harika. Ben gec buldum keşke erken bulsaydım🙈
Ozge239 Bekeb bende evy baby kullaniyorum 2 aydan beri cok memnunum cok guzel bir bez onceden bebeland aldim hic guzel degildi ama evy baby mukemmel👌
Arenimo Bekeb Evy baby kullandım ben güzeldi memnun kaldım yeni olandan şimdi minies kullanıyorum oda güzel. Sleepy sızdırma yapmıştı almadım bir daha. Ama evy baby de hiç sorun yaşamamıştım, minies evy baby bulamayınca eşim aldı ama oda güzel şimdilik👍
cinarkusveannesi Bekeb Sleepy natural çok lastik izi yapıyor ve kaka sızdırma yaşadım ben canım. Goon kullandım onunda formu güzeldi ama hep çiz sızdırdı. Prima aldım ooo süper denecek bir şeyi yoktu boşa fazla para verdim. Bir aydır Molfix kullanıyorum çok memnunum her açıdan 🙏🏻