Deletedmom58 Cancancan bizde her gittiğimizde ebe kontrol ediyor,sizinde kontrol ediyor siz farketmemiş olabilirsiniz belki.. boy ve kilo ölçümünden önce başını elliyorlar
Tugbasaydam Bakılıyor canım bizde 4 aylığız kontrol etti ve çocuk doktorumuza yönlendirdi kapanması ile ilgili .
Esrelf Cancancan mutlaka bakmaları lazım çünkü ölçülerini kayıt ediyorlar. Bakmıyorsa rastgele yazıyordur. Siz sorun hemşireye.
Deletedmom58 Cancancan Allah Allah mutlaka bakmaları gerek bir daha ki gidişinizde bastıra bastıra bıngıldağa bakıcakmısınız diye sor
Cancancan Deletedmom58 çok ilgisizler aşısına bile ben hatırlatıyorum götürdüm 4 aylık bebeğim tanımıyor bile daha
Deletedmom58 Cancancan ay ne kötü bir yer 😒 bebek konusunda nasıl bu kadar ilgisizler anlayamıyorum🤦🏼♀️