Tatlim Merhabalar , sezeryan sonrasi bugun 40 imiz cikiyor. Doktor kontrole cagirmisti. Bugunku kontrolde sadece dikise Bakilip ultrasonla kontrol mu yapiliyor acaba?
Deletedmom421 Tatlim Evet canım öyle yapılıyor normal doğumdada alttan dikişlere bakıp parmağıyla kontrol ediyorlar ama hiç acımıyor tabi👍🏻
cinarkusveannesi Tatlim normalde bakan hiç duymadım ama görümceme alttan bakmışlardı ne alaka dedik hatta. Ben gitmedim şahsen bir hafta sonra gitmiştim ultrason güzel çıktı ağrılar ilk günler olduğu için normal dendi sizde gittiyseniz şuanda da kanama aşırı değilse ve çok ağrınız yoksa bence çok gerekli değil kırk muayenesi
Tatlim Deletedmom421 kanama hala devam ediyor da acaba alttan Muayene edilir mi diye merak ettim acikcasi
Tatlim Oslemozguuum Beni 5. Gun de cagirmsti gitmistim. O zaman kirkin cikinca tekrar muayeneye gel Demisti.
Tatlim cinarkusveannesi 5. Gun gitmistim o zaman kirkin cikinca da gel demisti. Bugun de gittim ultrasonla kontrol ve dikis kontrolu yapti. Bir de smear testi yapalim dedi kanama bitince tekrar cagirdi
Esilamm1 Bende 52 gün oldu sezeryan olalı doktorum beni çagırmadı gitmem gerekiyormu bide neden gitmem gerek 😔
Ooozey Esilamm1 genelde doktorlar çağırıyor dikis ve rahim ici kontrolu icin gitmenizi tavsiye ederim . birde doktoro gore degisiyor sanirim benim doktorum alttan usg bakti ve dikis kontrolu yapti sezeryan dogum olmasina rağmen
Tatlim Esilamm1 canim dikise bakiyor bi de ultrasonla rahim kontrolu yapiyor. Mesela bugun bana kanama bitince tekrar gel smear testi yapalim dedi. Bir de kontrolde yakinda regl olacaksin sen dedi. Bazilari bir yil regl olmuyormus .