Kizlar oğlum 4 ayini yeni bitirdi ve çok aglamaya basladi anne sutu+mama veriyordum artik mama 2 biberona çikti ve oglum hala agliyordu parmaklarini sanki yicekmis gibi emiyordu bende biraz yogurda ve evde kendimin yaptigi irmikli muhallebi vermeye basladim simdi hic aglamiyor ve uykusuda duzeldi sizce erkenmi davrandim