Esraemirr valla benim kızım prematüre, 1 buçuk ay farkla geliyor gelişimi. Doğduğu zamana göre 4 aylık oldu bişey yoktu. Doğması gereken zamana göre 4 aylık oldu yine çok değişen bişey olmadı. Yani genelde gece uyuyan bebeğin bile uyku düzeni bozuluyor deniliyor, bizim hiç uyku düzenimiz olmadı son 10-15 gündür gece uyuyor kızım 😂 belki de geçirdi ben anlamadım o yüzden bilemicem 😂😂