Zeynepk Bebeğim 1 yaşına girecek bir kaç gün sonra ve normalde 11-12 de uyuyan bebek 8 de uyumaya başladı. Buraya kadar her şey güzeldi ama son bir haftadır sabah 4 de bazen 3 de uyanıp uyumuyor. Bunu yaşayan var mı çözüm Öneriniz nedir?
Evlatkokusu234 Zeynepk canım zaman alacak ama ılgılenme ve nınnı acıp basına koy eger aglarsa yanına al orda severek uyut boyle boyle alışır zamanla canım