Anneler oğluma bestiron getirtmistim internetten. Hatırlıyorum gelenin kutusunu da kontrol etmiştim bugün yenisi geldi tadı fln değişik gelince eski şişenin tarihine baktım ve 3. Ay tarihli son kullanması. Resmen 2 ay öyle icirmisim tadı baya keskindi bende ilk kez kullandığım için normal hali sandım bi zararı olur mu doktorumuz fln yok küçük bi ilcedeyiz çok uzuldm ya nasıl, olur