Nihal57 Kizlar bebeğim 3. Ayını bitircek normalde emzirirken göğüslerim sızlardı iki gündür olmuyo stres yapmak istemiyorum bu konuda yorumunuz varmı
Daisyy Nihal57 terbiye olmuştur meme. Bebeğin ihtiyacına göre üretiyordur sütü. Eğer emzik biberon yoksa bebeğin kilo alımı iyiyse çişli bezleri yeterliyse dert etme. Emzir gitsin 😊
Nihal57 Daisyy bende öyle düşündüm ilk başta çünkü öyle olurmuş ama biz anneler bebek iki giklar acaba doymuyomu sorusu gelir ya 🤔