43 günlük bebeğim var. Son 1,5 haftadır emmek istemiyor. Emerken ağlayıp kafasını geri çekiyor. Aslında emmek istiyor ama sanki birşey engel oluyor :( ve çok fazla fışkırarak kusuyor yada öğürme gibi hareketler yapıyor. Bir kaç kere hatta daha mememdeyken kustu :( öyle böyle kusmak değil ama :( doktorum da izinde gidemiyorum kafayı yicem