Sevgimelegim Kızlar bu sabah farkettim 9 aylik bebegimin idrari çok yoğun halde amonyak kokuyordu. İlk defa başıma geldi. Başına gelen varmi? Yarın doktora götüreceğim ama, merakdanda duramıyorum.
Deletedmom_36 Sevgimelegim amonyak kokusu nedir bilmiyorum ama benim bebeginde 11 aylik bu sabah bezi degisik kokuyordu boyle ilac gibi acaba ayni seyimi yasiyoruz neden olurki acaba
Deletedmom_36 Sevgimelegim doktorumuza mesaj attim ben bunkonuyla alakali bol sivi verin tekrarlarsa idrar tahlili istiycem dedi
Sevgimelegim Deletedmom_36 ilaç gibi gerçekten aseton kokusu gibi hani amonyak dedigim çok baskın bir koku 🤷♀️
Deletedmom_36 Sevgimelegim evet evet keskin bir koku cok da cis yapmamis acaba cokmu yapti ondanmi boyle kokuyor dedim ama odadegil
Deletedmom_36 Sevgimelegim hadi ya😔belki susuz kalmistir ondan oyle kokuyodur dis cikariyor bu ara ondan olmaz heralde
zeynepalp Benim bebeğim de 9 aylık ve idrarı aynı ilaç gibi kokuyor 2 gündür. Bu gece de ateşlendi. Hastaneye götüreceğim😔
Deletedmom_36 zeynepalp muayneden sonra burayada yazabilirmisiniz onemli bisey degilse goturmiyim benim esimin izin almasi bu donem biraz zor tek basimada taksiyle goturmek istemiyorum
Sevgimelegim zeynepalp grcmis olsun. Neyi varki 😌😌 dış çıkartırken böyle kokması normal değil bildiğim. Usutmus olabilir mi diye düşünüyorum büyük abisi 5 yasinda kaç gündür atesli ve nezle. Ondan bulasmisda olabilir belki bilemiyorun. Allah evlatlarımızı korusun
zeynepalp Deletedmom_36 merhaba canım, buraya yazar mısın demiştin. Benim oğlumda ishal de başladı, ateşi zaten vardı, kakasında kan görünce aldım hemen hastaneye koştum tahlil yapıldı amip çıktı kakasında. Serum takıldı ilaçlarımızı aldık. Daha iyiyiz şimdi
zeynepalp Sevgimelegim neyi olduğunu bilemiyorum işte. Birden ateşlendi sabaha karşı. Diş olduğunu sanmıyorum çünkü 6.dişi patladı 2 gündür parmağıma geliyor. Başka bişey var ya idrarda ya kakada.
Deletedmom_36 zeynepalp cokgecmis olsun canim biran once sagligina kavussun insallah kuzun😌benim cok sukur baska hicbie belirti olmadi o sabah sasece o kokuyu aldim birdaja almadigim icin su an icin beklemedeuim umarim birseyi yoktur🐣