aysegullerg Merhabalar, 3 aylık 4 günlük bebeğim var doğduğundan beri emdiriyorum dün adet oldum çevrenden duyduklarım beni çok korkuttu😢 adet olanın sütü azalır kesilir kalitesi düşer gibi doğru mu sütüm mü kesilecek bebeğimde hep güzel emmişti yardım lütfen🙏🏻
sufflee aysegullerg böyle birşey olmuyor hurafeci ve kocakarı laflarını söyleyenlere ilet sadece adet haftası hafif Bi azalma olabiliyor oda aktif emen bebeği etkilemez
Merve_Kurt aysegullerg insanlar ve batıl inançları ya tabiki kesilmez böyle saçmalık mı olur Allah için ben de 40 mi tamamlamadan 3 4 gün önce adet oldum 1 hafta sürdü sonrasında her ay olmaya devam ettim bir kere sütun kesilecek olsa kalitesi düşecek olsa bebeğin ac kalir ve surekli ağlar doymadigi için yani inanma cnm kulak asma he de geç
Serendipity Ben dogumdan 2 ay sonra normal döngümde adet oldum. Azalma vs olmadı. Kalitesini bilemiyorum tabi ama kilo kaybı da görülmedi bebeğimde. Bence bunu kafaya takarsanız bu durumda sütünüzü daha cok etkiler.
aysegullerg aysegullerg Ya varya dünden beri üzülüyorum onu besleyemicem diye insanlar gerçekten çok acımasız hepinize çok teşekkürler 😍 Serendipity zeynepalp Emna_1903 Merve_Kurt sufflee AyPerisiVeGokPrensininAnnesi
Haticenur aysegullerg her ağızdan bir söz çıkar canim her duyduguna inanma yok öyle bişey ne alaka sacmalamislar
Selvaelyennn aysegullerg hiçbirşey olmaz ne alakası var. Benim komşumun bebeği 1.5 yaşında. Emziriyor. Hçte brşey yok. Ee o zaman emziriyor diye bir bçuk yıl hiç mi adet görmesin yani. Sen zaten kafana takarsan olur. Kafanda hep emicek birşey olmuycak de
43375158 aysegullerg doğumdan iki ay sonra adet oldum kızım 5aylık hala daha aktif emziriyorum çok şükür,banada ilk öyle söylediler çok üzülmüştüm adetliyken sütün şeker oranı azalırmış bebek o yüzden emmek istemezmiş falan diye adet döngüm gelecek diye ödüm kopuyordu ama çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı normalde nasılsa öyle devam ediyoruz.kafanıza takmayın öyle bişey yok
Vefaanadnyadigar aysegullerg hayır canım kesilmez sen yemene içmene dikkat et kalitesi artsın sütünün stres sakın ha sakın yapma
SdCkmk aysegullerg ayy ne alakası varmış acaba. Kızım 11 aylıkken regl olmaya başladım. Şuan 20 aylık ve hala emziriyorum 🤱🏻 Canınızı sıkmayın 🌝
Mnli aysegullerg bunu da burada duydum adet olunca sütün kesileceğini benim 40 ım bitti 10 gün sonra adet oldum her ay da düzenli oluyorum 7 aylık bebeğim sadece anne sütü alıyordu geçen ay ek gıdaya başladık. Aklına getirme inşallah bir şey olmaz 🙏🏻