Bebeğim 2.ayından itibren tek meme emdi. Önceden bi sağımda 120 cc filan cikardi. Simdi 9 aylık. Meme reddi yapan bi bebek. 2 aydir filan günde 2 3 kez az emmeye basladi. Gecen sütümü sagdim 2 3yemek kasigi cikti. Süt olmadigi icin mi emmiyor emmedigi icin mi süt yok bilmiyorum. Ne olur yardim edin. Emzirmek istiyorum:(