Arkadaslar merhaba ben kids de yeniyim 😊sizlere sezeryan sonrasi kasintinyasayan arkadaslar varmi onu sormak istedim ben iki gun oldu dogum yapali ve ayaklarim kollarim yara icinde artik sari sular akiyor epiduralden doyorlar ama bu baska birsey sanki dayanilmiyo sizde yasayan varsa ne yaptiniz da gecti